سئو آف پیج
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

سئو آف پیج به همه کار هایی گفته میگردد دوره آموزش سئو  که در فارغ وبسایت جاری ساختن می‌گردد. 15 تکنیک سئو آف پیج درین نوشته‌علمی معرفی شد‌ه‌است.


سئوی آف پیج

سئوی آف پیج چیست و چرا امروزه سئو آف پیج بیشتر از تمامی گزینه دقت قرار گرفته میباشد؟

متاسفانه امروزه اشخاصی که مبادرت به ساخت محتوا برای تارنما خویش می نمایند، هیچگونه اطلاعاتی در امر بهینه سازی ندارند و در محتوای آنها هیچ سیرتکامل تکنیک seo به فعالیت نرفته میباشد.

همانگونه که میدانید، بهینه سازی به معنای سئو موتورهای کاوش میباشد. به مخاطب بردن اصول seo در باطن صفحه های خیلی اساسی میباشد و در حالتی‌که به طور تماما اصولی به شغل رود، سبب ارتقاء درجه کاغذ در گوگل می‌گردد و در سود واحد سنجش و نرخ ورودی را بیشتر می نماید.

seo امروزه به دو بخش seo داخلی و سئوی آف پیج تقسیم بندی می‌گردد.

بهینه سازی داخلی اشاره به همه مواقعی دارااست که شما باطن ورقه وبسایت خویش اعمال می دهید و به عبارت دیگر به پژوهش کدهای درج شده می‌پردازد مانند متاتگ تیتر، متاتگ توضیحات، تگ عکس، متن و غیره

offpage مشمول تکنیک هایی میباشد که خارج از تارنما به مراد seo آن ایفا میشود مشتمل بر کار در شبکه های عمومی، کار در فروم ها و غیره میباشد.

در‌این نوشته ی علمی ما می‌خواهیم 15 تکنیک offpage را که seo وب سایت شما یاری می نماید، معرفی کنیم.
15 تکنیک گران قدر سئوی خارجی
1. وبسایت های شبکه های عمومی

امروزه دیگر شبکه‌های‌اجتماعی جز لاینفک معاش هرکسی گردیده است و اکثر عموم عضو دست‌کم یکی‌از شبکه‌های‌مردمی هستند. چهار کانال اجتماعی که بیشتر اثر را در offpage دارا هستند صورت بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس میباشد. هر ورودی که از این شبکه‌های‌عمومی شما داشته باشید، امتیاز بالایی در گوگل داراست.

چنانچه در‌پی ارتقا سکو تارنما خویش در گوگل می‌باشید، خوب میباشد که به طبع در‌این 4 کانال عضو گردید و شغل نمائید. شبکه‌های‌اجتماعی شایسته ترین و ارزانترین منبع تبلیغات آنلاین می‌باشند.
2. ساخت و ساز محتوا

ایجاد محتوا براساس اصول seo یکی شایسته ترین خط مش ها برای ارتقاء درجه تارنما میباشد. با ساخت و ساز محتوا ناب و نو شما علاوه براینکه شما می‌توانید عذر و بهانه ای برای برگرداندن یوزرها خویش به تارنما ساخت و ساز فرمائید، موتورهای کاوشگر هم زیرا که وبسایت شما آپدیت رسانی میشود، همیشه و به صورت پیوسته وبسایت را پژوهش می نمایند( می‌خزند). این نکته را در لحاظ داشته باشید که هرچه محتوا نو و ناب باشد، شما از جايگاه و اعتبار بالاتری نزد گوگل منتفع خواهید بود.

مهم‌ترین نکته صرفا این میباشد که محتوای شما می بایست براساس اصول بهینه سازی نوشته گردد و در‌حالتی که به‌این قضیه خیلی وارد نیستید، میتوانید یک وب لاگ نویس را استخدام فرمائید.
3. بازاریابی محتوا

یکی‌از تکنیک های سئو آف پیج، بازاریابی محتوا است. شایسته ترین راهی که می قدرت بازاریابی محتوا را در آن جاری ساختن اعطا کرد، تایپ کردن لحاظ خویش به یاور لینک و پیوند اساسی تارنما در وب لاگ های دیگر وبسایت ها میباشد. این لینک و پیوند بوسیله موتورهای کاوش آیتم پیمایش قرار میگیرد و قادر است منجر ارتقا درجه وبسایت شما خواهد شد.
4. بازاریابی فروم و انجمن ها

فروم آنلاینی که مربوط به بیزنس شما می‌باشند را پیدا فرمائید و در آنان شغل فرمایید. به سوال های جواب دهید و در پیام هایی که قرارداده گردیده‌است حیث بدهید. این به شما امداد می نماید که یک شخص دارای تخصص شناخته گردید و سبب ساز ارتقاء آوازه شما می‌گردد. در بعضا از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن پیوند میباشید که پیوند ها بوسیله موتورهای کاوش پیمایش می‌شود.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: